Spovedanie online

Din lipsa de timp m-am gandit sa ma spovedesc online ! N-am reusit s-o fac saptamana trecuta asa ca,voi incerca saptamana asta...Ca daca tot se vizualizeaza slujbe pe internet,sfaturi de la preoti internauti gramada de ce nu m-as spovedi aici ? Lista, nu aia de cumparaturi sau a lui Schindler,ci lista cu pacate e facuta ! Si inca demult ! Ca m-am gandit ca ,daca tot maine poimaine se intra,din nou,(chestie pe care n-am s-o inteleg niciodata) in saptamana neagra sa ma si spovedesc ! Macar acum...Totul e sa gasesc un preot dispus sa asculte luuuuunga mea lista de pacate ! Si Doamne fere sa nu adoarma la cate am sa ii povestesc despre cele cate am facut ! Si sper la cat sunt de sturlubatica sa nu mai fac altele macar pana la pasti ! Deci ...caut preot online pe fb ! E bun si un calugar ca si el tot preot este ! Cu conditia sa aiba barba ! Si neaparat sa aiba multa rabdare... :D

Neazta !

Un comentariu:

Articole Recomandate

Related Posts with Thumbnails