Vine,vine primavara...

Vine,vine primavara...
De unde mi-am dat seama ? Cum de unde ? De la sala !
S-a umplut locatia cu damizele. Pana acum eram doar eu si maieu meu de transpirat. Acum nu mai am nevoie de el...transpir de nervi. Si sa va spun de ce...
Multe din aceste damizele (ca sa nu folosesc cuvinte mai dure )nu stiu cum functioneaza aparatele.Asezatat pe bicicleta mea,in fata unei oglinzi imense pot urmari toate miscarile participantilor la maratonul de pierdut kilograme.Zilele trecute asistam la marirea vitezei cu palma a benzii de alergat.Pocnea draguta aparatul de zici ca era Joiana(a se citi vaca) lu’ buna-sa.O alta moda este datu’ pe net in timp ce te dai pe banda,la viteza de plimbare de indragostit. Mai fetita,daca ai venit la sala,pai pune-te si fa treaba ca feisbucu’ tot acolo il gasesti si cand iesi. Sau ramai acasa si deschide frigiderul. De ce frigiderul ? Pentru ca e la fel ca si feisbucu’...chiar daca stii ca nu e nimic in el,tot il deschizi 😀
Un alt aparat interesant ar fi Vibromax-ul.Nu pentru mine,pentru altele.Eu am rezistat pe el un minut ca-mi scutura creierii si toate articulatiile mele ruginite de babelusa. Si cum am deja creierii terci,am hotarat ca nu-i de mine. Damizelele vin si,cu aparatul la viteza maxima,se aseaza cu bucisanul pe el stand asa cate juma’de ceas in timp ce se dau pe net.Cum rezista sa-si scuture toate maruntaiele atata timp,nu stiu.Dar aseara m-a trasnit o idee...or fi ramas fara baterii la vibrator de aia chinuie bietul aparat.
Din seara asta voi lua si eu laptopul cu mine sa fiu si eu bengoasa,nu de alta,dar pe telefon nu sunt in stare sa scriu fara ochelari. Iar ochelarii,banda si telefonul sunt o combinatie fatala pentru mine.Nu de alta,dar imi place sa traiesc intens si folosesc doar vitezele de la sapte in sus si fara sa-mi pun snuruletul de siguranta 😀

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Articole Recomandate

Related Posts with Thumbnails