Cred ca sunt blestemata sau deocheata

Cred ca sunt blestemata sau deocheata... pentru ca, de ceva vreme nu reusesc sa ma ridic si s-o iau din loc... tentative am avut si tot am, insa mereu dupa ce fac un pas doi, ma impiedic si cad sau ma asez de buna voie. Am ajuns sa ma gandesc daca am fost vrajita (printr-un deochi) sau blestemata deoarece copil fiind eram o rasfatata de toti, de familie, de colegi, de profesori si de prieteni... pentru ca eram si desteapta, si frumoasa ... pana cand s-a intamplat ceva si mi-a schimbat total viata. Ce? Nu stiu cum sa-i spun, nu gasesc cuvintele potrivite... dar pentru cei cu o imaginatie bogata pot spune ca am simtit-o ca un Big-Bang... Din copilul adorabil care eram, am devenit o fata proasta, needucata, neascultatoare... A fost perioada cea mai "frumoasa" a mea, pentru ca a fost perioada in care am experimentat si descoperit o alta lume... lume in care gaseam ceea ce cautam... noul. Dar a fost si perioada cea mai neagra a vietii mele, pentru ca de atunci am senzatia ca am picat in intuneric si nu mai gasesc calea de iesire la lumina.
Offf... ma doare capu... :(
Acum am ajuns o femeie in toata firea, cu minte de copil si atitudine de doamna. De la obsesia pe care am facut-o pentru iubire am ajuns sa cred ca e probabil sa fi fost blestemata sau legata pe viata departe de iubirea pe care, cred ca, in alta viata am avut-o si mi-am batut joc de ea. Cam asta era obsesia mea de ieri si azi... cu probabilitate mare sa fie si maine. Imi doresc sa n-o mai caut... s-o las "Doamne iarta-ma" in lumea ei, unde e lumina si cald iar eu sa imi vad, dracu de intunecimea si nepasarea (raceala) mea.

Am incercat prin atatea mijloace sa scap de ea si nu reusesc... in final am zis sa fac un ultim apel la fortele divine intrebadu-va daca cunoaste careva dintre voi o vraja sau descantec ? :D

Neatza !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Articole Recomandate

Related Posts with Thumbnails