Marimi si cupe...

Sint o fire nervoasa si nu am rabdare sa merg la shopping. Si da,sunt femeie...Interesant,nu ?

Imi cumpar hainele de pe net,fara prea multe fitze si figuri.Un tricou normal se poate agata la fel de bine in gard ca si unul Lacoste,in timp ce fug sa prind cainele sefului...

Aseara,pe linga o conversatie cu una din voi (nu zic cine)cautam o rochie scurta de blugi.Lungimea fustelor si a rochiilor mele e invers proportionala cu varsta...Si in timp ce barfa era in toi,ochii mi se opresc asupra unui sutien "interesant".Genul pe care si-l pun femeile cind vor sa obtina ceva...stiti voi la ce ma refer !

Vreau si eu unul ! Si incepe marea dilema: ce marime ?

"iubita,ce marime am la sani ?" Rade...cum naiba sa nu rada la asa o intrebare."Masoara-te".Buna idee,dar cum ? Si incepe lectia de masurat sanii..."Iei un centimetru si te masori,prima data,sub sani.Apoi,cu sutienul pus te masori peste sani la nivelul...." Hai ca nu-i greu,ma descurc eu...Ma masor sub,90 cm.Oho,mintea-mi zboara la 90-60-90,numai ca nu stiu ce-ar trebui sa-mi masor sa fie 60...Talia in nici un caz...Ma masor deasupra,la nivelul...100 si-un pic.
"Nah,care-i marimea potrivita ?"
"90 cupa DDx10xxl+5%" Ce cupa, soro ? Vrei sa-ti arat poza cu sutienul ? Da cica nu,ca si la asta trebuie cupa... In fine,asta cu,cupa n-am inteles-o si cred ca n-o voi intelege niciodata (in functie de adancime,latime si de gradele de afara...) Mi-am comandat marimea 105,pentru orice eventualitate,iar in cazul in care nu mi-e bun il pasez Spiritului,dragul meu coleg, sa-l foloseasca in loc de casca... ca tot se crede astronaut dupa o sticla de tequila !

Autor: I.I.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Articole Recomandate

Related Posts with Thumbnails