Hai sa te distrez un pic...

Nu stiu voi cum sunteti,dar eu,cand se apropie luni dimineata, intru in panica.In fiecare luni fac cite o prostie...

Luni...

6:20...suna,ca de obicei,telefonul.Il ascund sub perna,dar cum nu i-am scos vibratiile,imi cam tremura creierii.
6:40...fac cafeaua virtuala pentru 175 de suflete,nu stresez Spiritul pe chat ca nu e conectat,dar ma scriu un pic cu fetele...
7:10...imbracata,decent,ies pe usa.

In tramvai continui povestile cu fetele si uit sa cobor la statia mea.Nah,incepe ziua glorioasa...
Ajunsa la job,primul lucru pe care-l fac e sa-mi pun uniforma,nu de alta,dar am o tendinta bolnavicioasa de a-mi turna sticla de clor in cap si implicit pe haine...dar asta e o alta poveste.
Mai fac o cafea,pentru 10 persoane,de data asta reala si port discutii academice cu Spiritul in legatura cu diferenta intre un sutien sintetic si unul de bumbac.
Savurez cafeaua si linistea ce domneste inaintea sosirii "cardului de gaste".Pana cand...
Imi aduc aminte ca am uitat sa cumpar ziarele sefului si dau o fuga pana la colt,la chioscul de ziare.In drum ma ciocnesc cu seful de personal de la concurenta,la fel de negru ca si mine,si la fata si la port...Injura uniforma,gradele de afara (38),ziarele sefului si bucatarul nebun...Iar eu,ca sa pun sare pe rana,il intreb:"Stii care-i diferenta dintre noi ? Doua stele...eu n-am bucatar,deci o durere de cap mai putin..." Cu ziarele sefului sub brat,intru tacticoasa in hotel si admir bunatatea de Adonis ce statea de vorba cu fata de la receptie si cu spatele la mine.Pantaloni scurti,picioare musculoase,talie ingusta...si la fata seamana izbitor cu soferul.Era soferul...fara uniforma."Ce parte din cuvintul uniforma nu intelegi ?"ii arunc intrebarea in trecere si intru in depozit sa numar prosoapele...35,36,37..."Te cauta contabilul"aud prin statie.(Daaa,am si statie.Telefonul de servici,telefonul personal,statia...imi mai lipseste un bec in gura si sint copia perfecta a lui Robocop)"mmmhh" marai si continui cu numaratoarea."Se grabeste..." Al naibii contabil cu facturile lui cu tot.Las numaratoarea,ies,ii dau facturile si-mi vad de-ale mele...15,16,17..."A venit cel de la spalatorie si vrea sa te vada". Si eu vreau sa-l vad...rece.18,19,20..."Acum"...Dupa o cearta ca-n filme,revin la prosoape.
56,57,58...intra sefu' in depozit si rade de pozitia mea.Am o durere teribila de spate de cind am facut un salt mortal cu capul inainte,pe scari si nu mi s-a deschis parasuta.Da sa mai zica ceva,dar ridic un deget si tace.179,180...gata ! Dau sa ma ridic din pozitia ghemuit-aplecat si ii trag un cap la sef,direct in fatza.Se aplecase peste mine sa ia parfumurile de pe raftul din mijloc...

Foaie verde,loboda/Gura lui sefu' sloboda...Un arsenal de injuraturi de aud prin depozit,in timp ce sefu,cu ochii in lacrimi se tine de nas...Iar cind isi ia mainile,stupoare...i-am spart nasul.Curge sangele ca la taiatul porcului,iar eu ma vad deja la coada,la somaj.

Se mai calmeaza injuraturile,lacrimile sefului (ca mie-mi venea sa rad )pleaca sefu',cu o bucata de hartie igienica infipta-n nara,sa-si schimbe camasa patata.Il aud ca explica ceva la receptie in legatura cu nebunia mea si...imi vine o idee.Scot capul pe usa depozitului si ,cu un zambet pervers in coltul gurii,intreb: " Urmatorul !?!"

Mi-am schimbat job-ul,dar naravul ba...

Autor: I.I.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Articole Recomandate

Related Posts with Thumbnails