Nu stiam ca Tiberiu Useriu a comis atâtea infracțiuni

Nu stiam ca Tiberiu Useriu a comis atâtea infracțiuni. Dar de cand am aflat asta si am vazut ce schimbare mare s-a produs in viata lui, il apreciez si mai tare!!

Tiberiu, te voi da exemplu tuturor cu care voi intra in contact si vor spune ca nu mai au nici o șansa in viata ca au facut pușcărie sau ca au avut tot felul de lipsuri in copilărie! Esti un model viu, pentru felul in care te-ai schimbat!



Tiberiu Ușeriu e singurul om din lume care a câștigat trei ultramaratoane polare consecutive. Când a ajuns la final, al doilea clasat era cu 80 de km în urma sa.

Tiberiu a mers 7 zile prin frig, vânt și ninsoare, amețit de foame și halucinații. 617 km. 16 dintre cei 23 de concurenți au abandonat cursa.

Tiberiu a trecut linia de sosire arătând tuturor tricolorul României.

Și imediat au apărut unii- destui- care să-l pună la îndoială.

Pentru că Tiberiu a fost garda unui mafiot, s-a ocupat cu alba-neagra, a împușcat un om, a făcut pușcărie și a evadat de două ori. E moralmente nepotrivit.

Nu se face să-l transformi într-un model, vasăzică. E un pușcăriaș, totuși. Ce învață tineretul din asta? Unde ajungem dacă punem atâta preț pe reușitele unui infractor?

Toate astea, pentru că trăim în țara în care capra nu moare de bătrânețe, ci din cauza vecinului.

Eu nu cred că Tiberiu MAI ESTE infractor. A fost, a spus-o singur, da. Dar acum nu mai este. Acum e ultramaratonist. Nici eu nu mai sunt un contravenient la Codul Rutier: am depășit viteza legală, am plătit amenda, gata.

În țara în care jumătate dintre parlamentarii ALEȘI DE POPOR sunt infractori, în țara care poate avea ca președinte un condamnat penal, în țara în care nu se mișcă nimic fără 10 sau 20% pentru Șef, noi ne trezim să-l desființăm pe cel mai dur om din lume pentru că odată a făcut ceva urât.

În țara în care un sfert dintre plăcuțele de înmatriculare ale mașinilor sunt BOS, SEF, CIA, FBI, JAF, ZEU, MAN etc., Ușeriu se antrenează singur, câștigă și trece linia de sosire arătând tricolorul. În loc să întindă o cârpă pe care să scrie UȘERIU BOSS LUXOS sau logo-ul unui sponsor.

În țara în care te sui în mașină ca să mergi după pâine la colțul blocului, în țara campioană la boli cardiovasculare și fruntașă la obezitate- pentru că mâncăm mult și ne mișcăm puțin, noi arătăm cu degetul pe unul care merge 600 pe jos.

În țara în care se bag purcoaie de bani în fundul unor fotbaliști care “dau performanță” doar în cluburile de noapte, în țara cele mai urmărite emisiuni sunt interviurile cu mafioți, în țara în care moderatorii emisiunilor sunt cerșetori de sarmale sau afaceriști cu arme, noi dăm de pământ cu Ușeriu... pentru că...

Pentru că suntem ipocriți și răi. Ca și-n cazul lui Halep: că e proastă, că doar are noroc, că...

Eu ezit și când am de mers cu mașina 600 km. Mi se pare mult, mă doare spatele, mi se usucă ochii, una alta.

Mă mobiliez o oră ca să alerg 3 km într-o jumătate de oră. Dacă afară e frumos, că pe ploaie nu ies.

Iar ăsta a mers 617 km. Pentru mine e destul ca să-l aplaud.

Autor: Dan Mazilu(preluare Fb)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Articole Recomandate

Related Posts with Thumbnails