INTERLOPUL E CHESTIA AIA CARE BATE FETE.

Sorin e un baiat de peste o suta de kile si aproape doi metri. In fotografie apare chiar el; se pare ca asa ii place sa stea echipat de ziua lui. El este un interlop. Interlopul e acel individ care in evidentele politiei apare ca „fara ocupatie”. Insa, nu toti cei fara ocupatie sunt interlopi. Ca sa fii interlop, trebuie sa indeplinesti inca o conditie. Una singura. Sa bati. Tot.

Zilele trecute, sorin a batut o fata. Nu asa cum isi bat romanii nevestele, adica o palma, doua, doar de invinetire. El a fost mai hotarat si i-a tras un pumn in fata. Un pumn zdravan, hotarat, cu toata forta, ca sa cada. Cand un gibon de o suta de kile iti da asa un pumn in fata, firesc e sa mori. Fata, totusi, s-a abtinut de la asa ceva. A ramas doar cateva minute lesinata pe jos.


Gibonul va intra la inchisoare, unde va sta cativa ani. La inchisoare, in celula exista acoperis, asa ca nu te ploua in cap si iarna nu te ninge. Cand afara e ger, tu nu ingheti. Cand sorin va stranuta si va avea nasul infundat, medicul inchsorii ii va da pastilute. Ca sa se faca bine. Cat va sta la inchisoare, sorin nu va muri de foame. El va primi mancare. Calda. De trei ori pe zi. In fiecare zi, chiar si duminica.

Acum apare problema. Mancarea aia o sa o platesc eu! Si cu tine. Tot din banii mei el se va face bine, cand va fi bolnavior si tot eu o sa platesc si pentru caldurica. El o sa stea acolo pe cheltuiala mea. Si a ta.

Probabil ca, atunci cand avea cateva luni, sorin era un bebe dragut. Acum, insa, el a devenit o chestie abjecta.

Mie nu-mi face placere sa intretin chestiile abjecte. Sa le dau de mancare si sa am grija de sanatatea lor. Asa ca as dori ca sorin sa nu mai primeasca mancare din banii mei!

Un studiu arata ca in Romania, 225.000 de copii merg la culcare flamanzi, in fiecare seara. As dori sa am libertatea de a alege ce se intampla cu impozitele pe care eu le platesc. Nu vreau ca banii mei sa mearga la ciorbita de vacuta a lui sorin. El a mai stat la inchisoare si din pacate, atunci tot eu i-am platit toata consumatia.

Sorin nu e tocmai un calugar budist, care se hraneste cu aer si lumina solara. El e un gibon trupes care are nevoie de multa papica. Am pus si o poza cu sorin. Lui sorin ii place porcul.

Nu stiu de ce, poate sunt eu rautacios, dar simt ca atunci cand sorin va ajunge la inchisoare, el va lua de la gura copiilor flamanzi din studiu. Nu as dori ca banii mei sa fie folositi pentru a mentine in forma maxima un natang bataus.

Daca stie cineva carei autoritati ar trebui sa ma adresez pentru a nu-l hrani pe sorin in puscarie, va rog sa-mi scrieti.

Dati si voi informatia asta mai departe, poate vor mai fi si altii ca mine care nu doresc sa-i asigure lui sorin un stomacel plin in fiecare seara.

Poate facem si o petitie din aia inutila.

Articol preluat: mariandumitru.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Articole Recomandate

Related Posts with Thumbnails