In CuR sau Nu !?

“Dragele mele,am o mare problema.La propriu si la figurat.Acum 2 saptamani am facut cu iubitul meu pentru prima oara sex anal.Atat lui cat si mie mi-a placut enorm.Am observat ca orgasmul e mult mai intens daca preludiu e o partida buna de sex anal.De atunci,nu exista zi sa nu facem macar 1 data si sex in fund,doar ca de 3-4 zile mi s-a cam..dilatat anusul(recunosc ca nu sta prost la cap. “dotare”winkingMarea problema am avut-o luni la servici cand nu am mai putut tine si..am scapat inainte de a ma aseza pe wc.M-am simtit penibil!Plus ca atunci cand fac dus si dau mana pe la fund,simt ca gaura este mai..larga,degetul intra fara problema. Sad Imi este frica,i-am zis si lui dar el tot spune ca se va strange,dar..cand?Azi dimineata m-a apucase in troleu,noroc ca am avut muschii fesieri mai puternici,altfel nici nu vreau sa imi imaginez!!!!Si pentru ca nu era de ajuns,ieri am scapat un partz cand vorbeam cu administratorul blocului despre gigacalorie.Efectiv nu l-am putut tine!!! Sad Sad Sad Sad Sad
Va rog da-ti un sfat competenet pentru problema mea si fara ironii ieftine!!!!!!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Articole Recomandate

Related Posts with Thumbnails