Hartuire extrema in secolul 21

De 3 ani de zile un barbat a facut o obsesie periculoasa in legatura cu persoana mea.
Am 2 facultati (una terminata in Romania si alta in Noua Zeelanda) plus 2 cetatenii (RO si NZ) si am avut 'teribilul noroc' sa lucrez intr-o firma publica din Londra (am permis de rezidenta in UK pentru 5 ani obtinut pe baza de puncte) unde Finance VP-ul este un libidinos afemeiat.


Desi blacklistata in Anglia am reusit sa progresez de la functia de contabil la manager financiar folosind in aplicatii emailuri de unica folosinta cum le zic eu (de fapt create pentru un singur recipient).
Astfel am reusit sa plec printr-o firma din Romania ca si Manager Financiar inapoi in Anglia.
Incepand cu firma acestui personaj corupt si periculos s-a cerut permis pentru interceptarea telefoanelor personale...listing impartit cu toata lumea din jurul meu.

La ultima firma am rezistat 6 luni in urma unei terori si bullying extrem.
Personajul a sperat sa cedez nervos si sa plec.
Am plecat in momentul in care mama mea a avut un atac cerebral.

Din nefericire lucrurile nu s-au schimbat si acest individ imi vaneaza orice contacte sau aplicatii electronice si nu numai...

De cel putin 2 ani si jumatate foloseste detectivi particulari ca sa maximizeze controlul si hartuiala...sa stie in timp util locuri, discutii, informatii...

Cel mai traumatizant sau printre cele mai traumatizante aspecte este ca a incercat de nenumarate ori sa-mi puna droguri in mancare...D-zeu m-a ajutat sa sesizez din barfele din jurul meu pericolul si sa ma feresc.

A declarat ca nu o sa se opreasca decat in momentul in care m-a distrus si compromis atat fizic, profesional, personal etc.

Unde esti tu Tepes Doamne?

Am fost amenintata ca daca indraznesc sa spun povestea presei ma da in judecata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Articole Recomandate

Related Posts with Thumbnails