Romania - 100 de lucruri care te dezgusta

Prin intermediul acestui post doresc sa lansez o provocare prin care doresc sa aflu 100 de lucruri care ii dezgusta pe romani in tara noastra - Romania.
"Lucrul care te dezgusta" trebuie sa fie in cel mult trei randuri simple si la obiect.

Si pentru ca eu sunt initiatorul acestui mic proiect dati-mi voie sa incep primul prin a spune ce ma dezgusta.
...ma dezgusta faptul ca pe trotuarele din fata si respectiv trotuarele blocurilor de langa al meu-bloc- sunt parcate masini obturand in acest fel posibilitatea mea(a locatarilor) de a ne deplasa in siguranta-nu de putine ori era sa fiu si acrosat de cate o masina condusa de catre un mic "shumi".

Acum e randul tau.Care e lucrul care te dezgusta pe tine!?

10 comentarii:

  1. Ma dezgusta nesimtirea oamenilor si nepasarea lor:(( Plus ceea ce se intampla in politica. Da..Sunt de acord cu link exchange!

    pifuneata.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. ma dezgusta nesimtirea oamenilor,felul in care este condusa tara asta,nedreptatea-altii isi cumpara masini de sute de mii de euro si altii nu au bani sa isi cumpere o paine,drumurile pline cu gropi,primari care devin bogati peste noapte si tot asa...mi-ar lua o seara intreaga sa termin lista..din pacate nu stiu daca pot spune tot atat de multe lucruri care imi plac in Romania

    RăspundețiȘtergere
  3. Mă dezgustă - firesc - politicienii care merg braţ la braţ cu furtul şi cu ipocrizia atât când au mandatul vascularizat...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma dezgusta oamenii egoisti, oamenii care s-au inmultit pana la refuz. Oamenii nu mai cunosc politetea, generozitatea, tot ce fac e ca sa castige ceva material. Ma dezgusta ca am devenit mult prea materialisti. Banii, vilele, masinile nu inseamna nimic... cand vom intelege asta?

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma dezgusta tiganii cersetori care ne au facut de cacao, prin toata Europa, si tigancile cu fuste crete care umbla prin tramvaie, si masini la buzunare cu plozii dupa ele, puneti-le sterilet sa nu se mai inmulteasca asa ca suntem de pomina in secolul 21 ca in Evul Mediu, suntem rasul si batjocura Europei suntem oamenii de categoria,5a plus aurolacii din strada, mizeria politia este si ea corupta in loc sa fie in slujba cetateanului, este in slujba infractorului, care da mai mult Spaga, imi este rusine ca sunt Romanca. Cand am fost in vizita la o prietena in Austria am spus ca sunt unguroaica de rusine, sa vezi cum vb strainii de noi din Tchusch nu ne scot adica tigani Michaela

    RăspundețiȘtergere
  6. nepăsarea, nedreptatea şi comoditatea.

    RăspundețiȘtergere
  7. E usor sa aratam inspre altii. Dar noi?
    Einstein spunea ca lumea asta este periculoasa nu din cauza oamenilor periculosi care traiesc in ea, ci din cauza celor care nu iau atitudine.
    Si pe mine ma dezgusta "tiganiada", nepasarea, nesimtirea si comoditatea. Dar ce fac eu ca sa intampin aceste lucruri?! NIMIC! Asa ca imi merit soarta.

    RăspundețiȘtergere
  8. pe mine ma dezgusta jurnalistii - toti sunt vanduti, sau prosti, sau incompetenti, sau falsi,sau hoti

    RăspundețiȘtergere
  9. Pe mine nu ma mai dezgusta nimic.Am ajuns sa fiu imun la toate iar papilele gustative nu mai fac fata acestor gusturi amare tocmai datorita imposibilitatii de a schimba meniul pentru a face o comparatie.In concluzie nu poti sa recunosti ce e mai dezgustator pana nu faci comparatie intre gusturi. Din pacate Romania are doar un singur gust care se confunda datorita faptului ca va ramane acelasi pana la confundarea acestui gust amar .In consecinta nu cred ca un om poate rezista cu o singura mancare ...adica cu un singur gust amar... o vesnicie.Exista o singura varianta pentru a avea o parere in legatura cu cele 100 de lucruri care te "dezgusta"...sa uite tot.

    RăspundețiȘtergere

Articole Recomandate

Related Posts with Thumbnails